חיפוש באתר:

קידום אתרים

בניית אתר אינטרנט אמנם מקדם אתכם צעד אחד קדימה בהפיכת העסק שלכם באינטרנט לעסק מצליח באמצעות אתר מקצועי עם עיצוב אתר ייחודי ומודרני אך אין זה מספיק, על מנת והעסק באמת יצליח יש צורך בצבירת מודעות לאתר האינטרנט, על ידי ביצוע קידום אתרים מקצועי המתמקד באופטימיזציית (ייעול) אתר האינטרנט מבחינת מערך הקישורים, תוכן האתר ועוד מספר גורמים אשר מנועי החיפוש רואים לנכון לשפוט על פיהם את איכות האתר.

 

מדוע נחוץ לנו קידום אתרים ?

אתר אינטרנט הינו המשקוף לעסק ברשת האינטרנט, וכמו עסק מקומי, לקוח אשר נכנס ולא מוצא כלום, ייצא ישירות וימשיך הלאה, אותו הדבר במנוע החיפוש ועל מנת לצבור לעצמך את קהל היעד, הרחבת החשיפה והמודעות, על אתר האינטרנט שלכם לשקף תוכן רלוונטי ומקצועי העונה על חיפושיו של הגולש, לגרום לו להשאר באתר האינטרנט ולעיין בו, לדפדף בין דפי האינטרנט השונים.
מנועי חיפוש מייחסים חשיבות עצומה לאתרי אינטרנט אשר מספקים מידע רלוונטי לגולש לכן יש צורך בכתיבת מידע מקצועי ללא דרכים עקיפות כגון העתקת תוכן מאתרי אינטרנט אחרים על מנת לא להענש על ידי גוגל.
 
קידום אתרים באינטרנט
 

שיטת העבודה של מנועי החיפוש

בעת רגע הסריקה מנועי החיפוש מבצעים סריקה באמצעות עכבישי החיפוש על מאות מיליוני אתרי אינטרנט, הם בוחנים אותם מכל כיוון אפשרי ומשווים בין האתרים תחת אותו תחום חיפוש על מנת לקבוע מי מראה יותר אפקטיביות ורלוונטיות בכדי שלקוחות גוגל, כלומר הגולשים יוכלו ללכת למקור אמין ומקצועי, גוגל הגדירה הגדרות ברורות כיצד ניתן לקדם את אתר האינטרנט וכל מי שחורג מהגדרות אלו "נענש" באמצעות הורדה בדירוג בתוצאות החיפוש וכך גם פגיעה בתזרים הגולשים ובסופו של דבר ברווחים.
בכדי לקבוע איזה אתר אינטרנט מראה מקצועיות רבה יותר מאתר אחר, צוות מומחים של חברת גוגל פיתח אלגוריתם חכם המורכב מעשרות פרמטרים, כאשר לכל פרמטר אחוז השפעה מסויים על דירוג האתר, פרמטרים אלו הם כפי שציינו מקודם (אופטימזציה, תוכן האתר, מילות מפתח, בניית מערך קישורים איכותי, קידום ברשתות חברתיות ועוד), מומלץ לציין כי כל הפרמטרים אשר גוגל רואה בהם כגורמים משפיעים לא ידועים לאף מקדם אתרים בעולם כיום, אך בהחלט ישנם כמה אשר ידועים בהשפעתם.
 
כמו-כן, גוגל נוטה להוציא מדי פעם עדכונים העונים תחת השמות; גוגל פנדה וגוגל פינגווין, עדכונים אלו באו להלחם באתרי האינטרנט אשר אינם עוקבים אחרי קידום אתרים ירוק ומפרים את ההגדרות באמצעות סכמות ודרכים עקיפות כאלו ואחרות.
עדכון הפנדה כשיצא לאור לראשונה העניש קרוב ל 12% מאתרי האינטרנט בעולם בשל היותם אתרי ספאם, אתרים אשר מגזימים בכמות מילות המפתח בדפי האינטרנט כולל מילות מפתח לא הקשריות אשר מטעות גולשים, שכפול תכנים ועודף קישורים.