חיפוש באתר:

תקציב בעת קידום אתרים

כותב בקצב שיא עם הפסקות קטנות באמצע: איך לתקצב נכון את קידום האתר שלך. כל הפתרונות לקידום האתר מצויים באינטרנט וקניית קישורים היינה עניין שבשגרה בעבור מקדמי אתרים. אז איך עשיתי את זה נכון ובמינימום תקציב השתלטתי על תחום שמגלגל מאות מליוני שקלים בשנה? המשך לקרוא וגם אתה תדע(איזה מתח).
 

ממי לקנות קישורים?

עם כל הכבוד לגוגל, ויש הרבה כבוד(עובדה שאני מושקע במניה שלהם), יש מספר ספקים שנותנים קישורים איכותיים בתמורה לתשלום הולם. חפשו לכם ספק קישורי PR(PUBLIC RLEATIONS) וספק קישורי כמות(קישורים מאתרי לקוחות או אתרי לווין), שני הספקים אמורים לעבוד בשילוב אחד עם השני כאשר כל ספק נותן את הקישורים שלו לתערובת הקידום.
 
תקציב של קידום האתר שלך

קידום אתרים: לא רק איכות

בכל פעם שאנחנו משיגים קישורי איכות, אנחנו מבינים כמה גוגל הוא מנוע המעריך גם כמות וגם איכות. גוגל דורש ממכם לקידום האתר שלכם גם להביא כמות נכבדת של קישורים(ומפה הפרויקט של 30 מאמרים ללילה נולד) ולכן עליכם להשקיע כסף ו זמן לא מבוטל לאספקת תכנים אותם יוכל לכרסם הרובוט להנאתו מתוך ניתוח הנתונים.
 
בכתבה זאת, אנחנו ללא ספק מדברים לגולש ולרובוט במקביל, אנחנו נותנים לרובוט הבנה כי אנחנו מספקים תוכן איכותי ולא סתם גבב של שטויות אבל במקביל גם נותנים לו להבין שאנחנו מדברים על תחום בניית האתרים וקידום האתרים ולא רק על בלוג תיעודי המספר מה אנחנו עושים.
 
תלמדו מהניסיון שלנו ותכתבו כתבות דומות(אך לא זהות, יש להיזהר מתוכן מועתק ולא מקורי מתוך הבנה כי גוגל מחפש חידושים המעניינים את הגולש), על מנת להתקדם בגוגל לראש תוצאות החיפוש. וזה בדיוק הזמן להגיד ש... ניחשתם נכון, 300 מילים. כמה שזה אירוני אנחנו מגיעים למספר הזה מוקדם לפני שיש מספיק בשר בכתבה על מנת להכווין אותכם לכתבות נוספות שיספקו לכם מידע רלוונטי בתחום.
 
המשיכו איתנו לכתבה הבאה בסדרה המספקת לכם הבנה של מה היא רשת קידום אתרים נכונה ואיך בונים אותה על פי הספר.